Mi az ügyfélszolgálat és az előfizető legjobb közös barátja?

Vannak ügyfélszolgálatok, ahol gyorsan pörög az ügyintézés, minden kérdésünkre kimerítő választ kapunk, ingyenes, nincs várakozási idő, személy szerint üdvözölnek, sőt, fel sem kell hívni. Melyek ezek?
Természetesen az ügyfészolgálati applikációk. A megújult MyTelenor app kapcsán néztük meg, pontosan, hogy mit is lehet elintézni a digitális ügyintéző segítségével.

mytelenor-app.jpg

 

Miért jó az ügyfélszolgálati app?

 

Van néhány alapinformáció, amit jó nyomonkövetni, de ezek miatt kár lenne “zaklatni” az ügyfélszolgálatot, vagy nyaralás alatt böngészni a Telenor oldalon. Gyorsabb és egyszerűbb a netfogyasztás, az aktuális egyenleg lekérdezés, a számlabefizetés, vagy a  plusz net / roaming megrendelése. Az alapok mellett rengeteg további hasznos szolgáltatás érhető el, mint például a kártyafeltöltés - akár más számra is, ráadásul belföldön ingyen (adatforgalmi díj nélkül) használható. Külön kártyás és számlás funkciói is vannak az alkalmazásnak, mely felismeri előfizetést, és aszerint állítja be menürendszert - okos és praktikus.

 

 

 

 

 

Mi változott?

Új dizájnt, közvetlenebb, vicces hangvételt és számos új funkciót kapott a MyTelenor alkalmazás.

“A régi 3 nap után kiléptetett, és újra be kellett jelentkezni SMS-ben küldött azonosítóval, vagy a Telenor hálózaton automatikus belépéssel” - tudtuk meg a fejlesztő csapattól. “Ez az új verzióban teljesen megváltozott, tehát sosem léptet ki vagy be automatikusan, úgy működik, mint a Facebook…”

Jó hír, hogy angol nyelvre a beállítások menüben egy egyszerű kattintással át lehet állítani az alkalmazást.

A másik jelentős különbség az, hogy a megújult app dinamikus visszajelzéseket ad kártyák formájában például a tranzakciókról (folyamatban, siker, bukó), vagy ha lejárt a számla. Akkor is jön értesítés, ha egy új készülék érkezett a shopba, esetleg egy kis lepattanó ingyen netet kapott az előfizető.

Kiegészült a kártyás egyenlegfeltöltés áttekinthető feltöltéstörténettel, ez a feltöltött összegeket és időpontokat is listázza. A “más számra egyenlegfeltöltés” funkció annyiban változott, hogy a kártyás barátainknak, rokonainknak profilt tudunk létrehozni - így egyszerűsödik a feltöltés és személyesebb az egész procedúra.

Számlás előfizetőként könnyen nyomon követhető az is, ha a készülékre törlesztőrészletet kell fizetni. 

Az alábbi videóban foglaltuk össze, milyen egyszerűen és praktikusan lehet használni a zseb ügyfélszolgálatot.

A posztot aTelenor támogatta 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsebembenavilag.blog.hu/api/trackback/id/tr6414721389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Zsebemben a világ

A zsebünkben egy olyan szerkezetet tartunk, ami sokkal többre képes, ha tudjuk, hogy hozhatjuk ki belőle a maximumot. Ehhez adunk tippeket, trükköket, írunk okosságokat nem csak a telefonokról, appokról és más okoseszközökről, de minden egyébről, amiből kiderül, hogy a technikának és a fejlesztőnek köszönhetően hogyan változik meg az életünk.Bemutatjuk, teszteljük a nélkülözhetetlen alkalmazásokat és kütyüket, érdekes listákat, toplistás érdekességeket állítunk össze - a Telenor támogatásával. Csatlakozz hozzánk, oszd meg a véleményedet, tapasztalataidat, és kérdezz bátran!

Facebook oldaldoboz

Friss topikok

Címkék