Vannak ügyfélszolgálatok, ahol gyorsan pörög az ügyintézés, minden kérdésünkre kimerítő választ kapunk, ingyenes, nincs várakozási idő, személy szerint üdvözölnek, sőt, fel sem kell hívni. Melyek ezek?
Természetesen az ügyfészolgálati applikációk. A megújult MyTelenor app kapcsán néztük meg, pontosan, hogy mit is lehet elintézni a digitális ügyintéző segítségével.
Miért jó az ügyfélszolgálati app?
Van néhány alapinformáció, amit jó nyomonkövetni, de ezek miatt kár lenne “zaklatni” az ügyfélszolgálatot, vagy nyaralás alatt böngészni a Telenor oldalon. Gyorsabb és egyszerűbb a netfogyasztás, az aktuális egyenleg lekérdezés, a számlabefizetés, vagy a plusz net / roaming megrendelése. Az alapok mellett rengeteg további hasznos szolgáltatás érhető el, mint például a kártyafeltöltés - akár más számra is, ráadásul belföldön ingyen (adatforgalmi díj nélkül) használható. Külön kártyás és számlás funkciói is vannak az alkalmazásnak, mely felismeri előfizetést, és aszerint állítja be menürendszert - okos és praktikus.
Mi változott?
Új dizájnt, közvetlenebb, vicces hangvételt és számos új funkciót kapott a MyTelenor alkalmazás.
“A régi 3 nap után kiléptetett, és újra be kellett jelentkezni SMS-ben küldött azonosítóval, vagy a Telenor hálózaton automatikus belépéssel” - tudtuk meg a fejlesztő csapattól. “Ez az új verzióban teljesen megváltozott, tehát sosem léptet ki vagy be automatikusan, úgy működik, mint a Facebook…”
Jó hír, hogy angol nyelvre a beállítások menüben egy egyszerű kattintással át lehet állítani az alkalmazást.
A másik jelentős különbség az, hogy a megújult app dinamikus visszajelzéseket ad kártyák formájában például a tranzakciókról (folyamatban, siker, bukó), vagy ha lejárt a számla. Akkor is jön értesítés, ha egy új készülék érkezett a shopba, esetleg egy kis lepattanó ingyen netet kapott az előfizető.
Kiegészült a kártyás egyenlegfeltöltés áttekinthető feltöltéstörténettel, ez a feltöltött összegeket és időpontokat is listázza. A “más számra egyenlegfeltöltés” funkció annyiban változott, hogy a kártyás barátainknak, rokonainknak profilt tudunk létrehozni - így egyszerűsödik a feltöltés és személyesebb az egész procedúra.
Számlás előfizetőként könnyen nyomon követhető az is, ha a készülékre törlesztőrészletet kell fizetni.
Az alábbi videóban foglaltuk össze, milyen egyszerűen és praktikusan lehet használni a zseb ügyfélszolgálatot.
A posztot aTelenor támogatta
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.